marți, 2 august 2011

Primele randuri... sfioase... (pregatitoare)!!:))

           Hey!!! Uite-ma tastand primele randuri... . Curiozitatea e nebunia mea, iar ticul meu ... inconstienta cu care ma bag in tot felul de chestii doar pentru ca pot. Intotdeauna mi-a placut < sa stiu cu ce se mananca > fiecare nebunie, noutate, ciudatenie. In felul asta, trec prin viata ca printr-o florarie (aproape) nesfarsita, mirosind fiecare floare ce ma ademeneste; asta e singurul mod in a-mi da seama ce petale vreau sa colectionez ...
          WoW!Am inceput ... bine:)) . Vorbesc de blogul asta de parca as vorbi de sporturi extreme, adevarul e ca pentru mine chiar e o provocare. Uneori sunt sfioasa si nu as vorbi pentru nimic in lume, alteori zici ca sunt una dintre pipitele guralive de la teleshopping, ideea e ca in oricare dintre faze m-ai prinde foarte greu ti-as arata caietele mele cu poezii cu  vietile modelate de un creion mecanic ce scartaie sau desenele in care impietresc nebunia din interiorul meu. Sunt o fire complicata pe dinauntru, un labirind ce ma nauceste uneori si pe mine, dar sunt foarte foarte deschisa... iubesc lumea din jurul meu fiianca stiu ca ea ma face mare!
           Probabil pentru multi numele blogului suna... ciudat. Nup, nu sunt in nicio grupare protestanta sau vreo bisericoasa ce promoveaza idei crestine. Sunt doar eu,Bi!!! B.C. sunt cele mai dragi initiale mie ce ma reprezinta mai mult decat orice :) de ceva timp incoace si nu au avut in prima faza nicio treaba cu prescurtarea englezeasca Before Christ, dar... dupa ce am tastat numele blogului am observat ca ... numele asta cel putin bizar concentreza toate  randurile ce se vor inghesui pe viitor aici. Tot ce voi inalta aici din taste sacaitoare nu vor fi decat fasii de viata, ganduri in schimbare, boboci ce infloresc ... Ireal,dar vreau aici sa vars frumusetea umanitatii ... nu stiu cat ma va ajuta laptopul sa strecor in vastul tehnologic picuri de frumusete vie,...,dar eu incerc... e ambitia mea. Coincidenta sau nu, aici nu voi face decat sa imi descarc plasa cu fluturi adunati printre priviri taioase, cuvinte mari, momente ireale... nu voi face decat sa imi tastez cuvintele asa cum le-as si pictat pe bolovani netezi daca as fi trait B.C.... suntem aceeasi oameni de atunci doar ca acum mergem in KFC, avem Ipad, ne plimbam cu avionul peste oceane... suntem aceeasi incepatori in ale ..traitului... numai ca intr-o perioada a materializarii... in care nu mai citim in stele, ci pe Google, in care nu ne cautam sortitul in vise de vara, ci... pe facebook. Uite, aici voi aduce din eternul uman viu ce nu face decat sa se cosmetizeze o data cu  ...regimurile politice:)) ,tehnologia, bla bla. Emotia cu care te-a privit mama ta cand ai inceput sa pasesti a trait-o si bunica ta cand mama ta era in locul tau.. si tot asa multime de mame de atunci si acum. Ce evolutie?Ce schimbare?Uite-te in jurul tau, iubeste sau cel putin accepta!Probabil au mai fost mii de Basesti si poate stra stra stra stra ...stra bunicul tau a luptat cu inversunare sa il dea jos..:)) Suntem aceeasi!!Dintotdeauna!!Sa nu ne pierdem in plastice,touch screenuri si viteza,ci doar sa ne ajutam de ele in a inflori!  
     Sa vedem ce o sa iasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu